ΛΑΡΙΣΑ : Στέλεχος τμήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης 🌍

⛽ Τεχνολογία Diesel

Τέλος στην κατάργηση του φίλτρου μικροσωματιδίων αιθάλης DPF σε αυτοκίνητα DIESEL βάζει το Υπουργείο Μεταφορών

Το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, έχει στόχο να εντοπιστούν τα Diesel αυτοκίνητα με κατεστραμμένο ή αφαιρεμένο φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων (DPF), τα οποία μικροσωματίδια η παγκόσμια ιατρική κοινότητα τα έχει κατατάξει ως ιδιαιτέρως επιβαρυντικά για την ανθρώπινη υγειά και τη ρύπανση το περιβάλλοντος.

Στο νέο νομοσχέδιο στο άρθρο 45 με θέμα «Έλεγχος των εκπεμπόμενων μικροσωματιδίων πετρελαιοκίνητων οχημάτων», προβλέπεται αυστηρότερος έλεγχος με ειδικές συσκευές στα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ) των μικροσωματιδίων που εκπέμπουν τα diesel αυτοκίνητα των κατηγοριών Euro 5 και Euro 6.

Όπως αναφέρετε στο νομοσχέδιο, στο νέο καθεστώς τεχνικών ελέγχων, το ανώτατο όριο των επιτρεπόμενων μικροσωματιδίων θα ανέρχεται σε 1.000.000 ανά κυβικό εκατοστό (cm3).

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Καλή Χρονιά... με αύξηση 1,5€ στο φουλάρισμα στα DIESEL αυτοκίνητα  για να υποστηριχθούν οι δράσεις του «πράσινου λογαριασμού» !! 


Στα 0,03 €/lt το νέο «πράσινο τέλος» χωρίς ΦΠΑ.
Αν το ρεζερβουάρ ενός οχήματος diesel είναι 55 lt, το κόστος φουλαρίσματος που ήταν 63,9€, από σήμερα με την εισαγωγή στην τιμή του νέου τέλους, το ρεζερβουάρ θα γεμίζει με 65,6€, δηλαδή 1,7 ευρώ περισσότερα σε κάθε γέμισμα λόγω του νέου φόρου.

Που πηγαίνουν όμως τα λεφτά του Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ «πράσινου ταμείου» βάση της νομοθεσίας;

.........για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και τη μείωση των εκπομπών αερίου του θερμοκηπίου, την ενίσχυση των έργων ΑΠΕ, την αύξηση του ποσοστού διείσδυσης των ΑΠΕ στην ακαθάριστη τελική κατανάλωση ενέργειας, τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και εξοικονόμησης, την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, για την κάλυψη κοινωφελών σκοπών, δαπανών μελετών και ερευνών στον τομέα της ενέργειας.......

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Εξονυχιστικός έλεγχος για τα diesel αυτοκίνητα στα ΚΤΕΟ λόγω αφαίρεσης  φίλτρου DPF

Η παράνομη αφαίρεση του φίλτρου μικροσωματιδίων πετρελαίου αιθάλης DPF έχει πάρει  διαστάσεις μάστιγας, στο κυνήγι της οποίας έχει ριχτεί το υπουργείο Μεταφορών μέσω των ΚΤΕΟ.

Η Νέα εγκύκλιος προς αυτά αναφέρει: 

Επαναλαμβάνουμε για μια ακόμη φορά την ανάγκη να δίδεται μεγάλη προσοχή στον διεξοδικότερο έλεγχο του συστήματος εξάτμισης των οχημάτων diesel, για τη διαπίστωση ύπαρξης του φίλτρου μικροσωματιδίων πετρελαίου DPF, στο πλαίσιο αντιμετώπισης του προβλήματος σχετικά με την αφαίρεση του φίλτρου αυτού.

Συστήνουμε τους οδηγούς και τα συνεργεία να μην προβαίνουν σε αυτή την ενέργεια που έχει συνέπειες για τον άνθρωπο και το περιβάλλον, λόγω εκπομπών πολύ βλαβερών ρύπων.

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Έγκλημα: DPF και εκπομπές καυσαερίων κινητήρων Diesel


Το περιβαλλοντικό έγκλημα αφαίρεσης των φίλτρων σωματιδίων DPF

Το πρόβλημα της αφαίρεσης του συστήματος μείωσης των εκπομπών καυσαερίων όπως επιβεβαιώνεται είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την προστασία του περιβάλλοντος.


Η αφαίρεση του συστήματος μείωσης εκπομπών καυσαερίων εκτός των σωματιδίων PM ελευθερώνει και CO, HC, και NOx, με αποτέλεσμα την αύξηση των ρύπων ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές με ότι αυτό συνεπάγεται για τον καθένα μας.

Το φίλτρο σωματιδίων Diesel σε τακτικά διαστήματα λειτουργίας του κινητήρα αναζωογονείται ή αναγεννιέται ή αλλιώς αυτόκαθαρίζεται από τα σωματίδια αιθάλης, έτσι ώστε να μην βουλώνει και να μην επηρεάζεται η λειτουργία του. Τα σωματίδια της αιθάλης (C) που συγκεντρώνονται στο φίλτρο καίγονται (οξειδώνονται) και καθαρίζει το φίλτρο. Η απομάκρυνση της αιθάλης λέγεται αναγέννηση ή αναζωογόνηση του φίλτρου.

Σχόλια