ΛΑΡΙΣΑ : Στέλεχος τμήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης 🌍

♨️ Φυσικό Αέριο (CNG)

Η Ιδέα της σχεδόν «αυτοδύναμης» κίνησης Οχημάτων Φυσικού Αερίου CNG, του WV Group έρχεται σε αντίθεση με το πολύ περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού στη χώρα μας !!

Δυστυχώς το δίκτυο των πρατηρίων Φυσικού Αερίου CNG για τον ανεφοδιασμό των αυτοκίνητων συνεχίζει να είναι πολύ περιορισμένο, Το WV Group ένας από τους κυρίους υποστηρικτές του εναλλακτικού καύσιμου μελετώντας τα πρατήρια ανεφοδιασμού στην Ευρωπαϊκή ήπειρο αποφάσισε να υιοθετήσει τη σχεδόν "αυτοδύναμη" κίνηση.

Τοποθέτησε λοιπόν πολλές και μεγάλες δεξαμενές CNG, ώστε η αυτονομία να κυμαίνεται  από 400-500 km και παράλληλα  ρεζερβουάρ βενζίνης από 9-12 lt, εφεδρικού χαρακτήρα. 

Αν και τα αυτοκίνητα αυτά είναι πολύ οικονομικά και χρησιμοποιούν μια ώριμη τεχνολογία με πολλαπλό όφελος για το περιβάλλον απευθύνονται σε μικρή αγοραστική ομάδα, η οποία ζητά ορισμένη χρήση σε ορισμένες περιοχές.
Είναι πλέον επιτακτικό το δίκτυο CNG να επεκταθεί άμεσα και το εναλλακτικό καύσιμο να πάρει την θέση που του αξίζει.

Πηγή
〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️

Αγόρασε καινούργιο αυτοκίνητο φυσικού αερίου – βενζίνης με επιδότηση μέχρι και 1450 ευρώ


Το πρόγραμμα επιδότησης ξεκίνησε στις 9 Νοεμβρίου 2018 και αφορά σε παραγγελίες αυτοκινήτων που γίνονται από την ημερομηνία αυτή και μετά, ενώ διαρκεί μέχρι εξαντλήσεως του σχετικού προϋπολογισμού ή μέχρι 31/01/19. Η υποβολή αίτησης γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας fisikon.gr και πρέπει να περιλαμβάνει τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ένταξη στο πρόγραμμα.

Οι αίτηση μπορεί να γίνει ΕΔΩ

〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️
Με Εντατικές εργασίες ετοιμάζεται το δεύτερο πρατήριο CNG (Φυσικού Αερίου) στη Λάρισα




Με εντατικές εργασίες γίνεται η προετοιμασία του δεύτερου πρατηρίου συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) στη Λάρισα στην περιοχή του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου, απέναντι από την είσοδο της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας.





ΟΛΑ τα Μοντελα φυσικου αεριου  
τιμες και  καταναλωση !


Από την Mercedes Benz
B-Class 200 Natural Gas Drive



Η B-Class 200 Natural Gas Driveπαρουσιάζει μείωση στο κόστος κίνησης που αγγίζει το 50% σε σχέση με τις αντίστοιχης ισχύος βενζινοκίνητες εκδόσεις της γκάμας της. 

(Ενδεικτική τιμή: από 35.900 ευρώ) 



Από την Skoda- ΒΙΑΜΑΡ Α.Ε.

SKODA-Octavia G-TEC




Οι επιδόσεις της νέας Octavia G-TEC εντυπωσιάζουν καθώς με αποκλειστική χρήση CNG η αυτονομία φτάνει τα 410 km με ένα και μόνο ανεφοδιασμό με την κατανάλωση να βρίσκεται στα 3,5 kg/100 km.
(Ενδεικτική τιμή: από 18.700 ευρώ)


Από την Volkswagen-Kosmocar AE
VW Golf 1.4 TGi

Το Golf 1.4 TGI 110 PS Blue Motion διαθέτει κινητήρα απόδοσης 110 ίππων που διακρίνεται για το χαμηλό κόστος με την χρήση του φυσικού αερίου. Η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου αντιστοιχεί σε περίπου 3,3 ευρώ/100 χλμ.(Ενδεικτική τιμή: από 21.990 ευρώ)

Eco up




Ο συνδυασμός αυτός επιτυγχάνει εντυπωσιακές αποδόσεις σε επίπεδα αυτονομίας αλλά και οικονομίας χρήσης. Το ecoup! καταναλώνει 2,9 kgCNG ανά 100km ενώ εκπέμπει μόλις 79gr/kmCO2.

Ενδεικτική τιμή: από 12.143 ευρώ)


Volkswagen Passat 1.4 TSI 150 PS EcoFuel



Επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα, έχει μέγιστη ταχύτητα 214 χλμ/ώρα, ενώ καταναλώνει μόλις 4,3 κιλά φυσικού αερίου / 100χλμ.

(Ενδεικτική τιμή: από 25.540 ευρώ)


Από την Fiat Group Automobiles Hellas

Fiat 500L Natural Power




Η ισχύς του είναι 80 ίπποι και σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία απαιτεί 3,9 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. ( 3,7 ευρώ/100χλμ)                 (Ενδεικτική τιμή: από 19.800 ευρώ)




Fiat Qubo 1.4 70 PS Natural Power

Η έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνη και φυσικό αέριο) είναι πιο οικονομική και τροφοδοτείται με τον 8βάλβιδο κινητήρα των 1.4 λίτρων ισχύος 70 ίππων με CNG και 77 ίππων με την χρήση βενζίνης.

(Ενδεικτική τιμή: από 18.150 ευρώ)


Fiat Panda Natural Power


Διαθέτει καινοτόμο δικύλινδρο 0.9 Twin Air Turbo Natural Power κινητήρα των 80 ίππων και καταναλώνει μόλις 3,1 κιλά φυσικού αερίου για κάθε 100 χλμ.

(Ενδεικτική τιμή: από 12.740 ευρώ)


Fiat Punto 1.4 70 PS Natural Power


To Punto στην έκδοση με το φυσικό αέριο εφοδιάζεται με τον 8βάλβιδο των 1.4 λίτρων ισχύος 70 ίππων με CNG και 77 ίππων με βενζίνη ή LPG το οποίο διατίθεται με αυτό τον κινητήρα. Η κίνηση με φυσικό αέριο είναι ετησίως σημαντικά χαμηλότερη.

(Ενδεικτική τιμή: από 16.250 ευρώ)



Από την LANCIA JEEP HELLAS SA
LanciaYpsilon 0.9 TwinAir CNG

Ο νέος κινητήρας εκπέμπει μόλις 86 g CO2 /km και έχει χαμηλή μεικτή κατανάλωση καυσίμου: 3,1 kg/100 km όταν λειτουργεί με φυσικό αέριο ενώ για το γέμισμα του ρεζερβουάρ χρειάζονται λιγότερα από 12 ευρώ (Ενδεικτική τιμή: από 16.500 ευρώ)

Από την Seat
Seat Leon 1.4 TGI 110 PS

Με το φυσικό αέριο προσφέρει αυτονομία 400 χιλιομέτρων με κατανάλωση 3,5 kg CNG ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 94 γρ./χλμ. Ο κινητήρας με τη βενζίνη προσφέρει μία πρόσθετη αυτονομία 900 χιλιομέτρων, που συνδυαστικά καταλήγει σε 1.300 χιλιόμετρα συνολική αυτονομία.

(Ενδεικτική τιμή: από 18.690 ευρώ)


Από την Opel
Opel ZafiraTourer 1.6 CNG Turbo

Το ZafiraTourer 1.6 CNGTurboecoFLEX παράγει 110 kW/150 hp, με ροπή 210 Nm, ενώ η τελική του ταχύτητα φθάνει τα 200 km/h. Το Opel Zafira Tourer 1.6 CNG Turbo είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα κατόπιν παραγγελίας.

(Ενδεικτική τιμή: από 26.500 ευρώ)



Από την Αudi Hellas
Audi A3 Sportback g-tron


Το Audi A3 g-tron 1.4 TFSI 110 hp είναι το πρώτο αυτοκίνητο της γερμανικής φίρμας με CNG το οποίο εξασφαλίζει εξαιρετική οικονομία, αφού καταναλώνει 3,3 κιλά /100 χλμ., που αντιστοιχούν με λιγότερα από 3 ευρώ/100 χλμ.(Ενδεικτική τιμή: από 28.440 ευρώ)


〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️

Το πρατήριο Φυσικού Αερίου (CNG) στην πόλη μας είναι πια γεγονός !!




Το φυσικό αέριο αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή πρωτογενούς ενέργειας διεθνώς, δεδομένης της υπεροχής του έναντι των αντίστοιχων ενεργειακών μορφών και καθώς αποτελεί κυρίαρχη ενεργειακή επιλογή της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θεωρείται το καύσιμο του 21ου αιώνα και συγχρόνως η «γέφυρα» διαχρονικής μετάβασης από τις συμβατικές στις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας.




〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️

Σχεδόν έτοιμο το πρατήριο Φυσικού Αερίου (CNG) και στην Λάρισα 




Οικονομία
Οδηγώντας ένα όχημα κίνησης με Φυσικό Αέριο επιτυγχάνει κανείς σημαντική οικονομία στο κόστος καυσίμου ανά χιλιόμετρο.

Ο παγκόσμιος μέσος όρος για το κόστος του καυσίμου καταδεικνύει ότι η οδήγηση ενός οχήματος που κινείται με φυσικό αέριο επιτυγχάνει εξοικονόμηση πάνω από το 50% σε σύγκριση με ένα όχημα που κινείται με βενζίνη και εξοικονόμηση που υπερβαίνει το 30% σε σχέση με ένα όχημα που κινείται με πετρέλαιο.

Επίσης, σημαντικό είναι να θυμόμαστε ότι ένα κιλό ΦΑ περιέχει πολύ περισσότερη ενέργεια σε σχέση με ένα λίτρο από όλα τα άλλα υγρά καύσιμα. Πιο συγκεκριμένα 1 κιλό φυσικό αέριο κίνησης είναι ενεργειακά ισοδύναμο με 1,5 λίτρα Βενζίνη, 1,3 λίτρα πετρέλαιο και 2 λίτρα υγραέριο.

Περιβάλλον και Υγεία
Το φυσικό αέριο καλύπτει πλήρως τα πλέον αυστηρά περιβαλλοντολογικά πρότυπα που απαιτούνται από τις κυβερνήσεις και τους δημόσιους οργανισμούς υγιεινής και ασφάλειας.

Οι κινητήρες που λειτουργούν με φυσικό αέριο παράγουν 25% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από αυτούς της βενζίνης και 35% λιγότερο από αυτούς του πετρελαίου. Να σημειωθεί ότι το διοξείδιο του άνθρακα αποτελεί ένα από τα αέρια που δημιουργούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, συμβάλλοντας στην υπερθέρμανση του πλανήτη και την κλιματική αλλαγή.

Ασφάλεια
Η χρήση του φυσικού αερίου χαρακτηρίζεται ως ώριμη τεχνολογικά, με μακρά ιστορία που υπερβαίνει τα 70 χρόνια στην Ευρώπη.Το κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου για το φυσικό αέριο είναι κλεισμένο αεροστεγώς (χωρίς αέρα στο εσωτερικό), με αποτέλεσμα να μην υπάρχει περίπτωση αυτόματης ανάφλεξης, σε αντίθεση με τις δεξαμενές υγρών καυσίμων που υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο. Επίσης, οι δεξαμενές αποθήκευσης κατασκευάζονται κάτω από πολύ αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας και υπόκεινται σε πολύ σκληρούς ελέγχους.

Τεχνολογία
Το φυσικό αέριο της αυτοκίνησης έχει υψηλότερο αριθμό οκτανίων από τη βενζίνη (130 έναντι 90), γεγονός που επιτυγχάνει την καύση χωρίς να απαιτείται αυτό-ανάφλεξη και στο σύνολό της γιατί το μίγμα φυσικού αερίου και αέρα είναι τέλειο σε οποιαδήποτε θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Το λάδι του κινητήρα «μολύνεται» λιγότερο στην περίπτωση του φυσικού αερίου, επιφέροντας μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγής λαδιών από ότι στις περιπτώσεις της βενζίνης. Καθώς δεν υπάρχουν ιζήματα, τα μπουζί διατηρούνται καθαρά, ενώ δεν υπάρχουν διαβρώσεις στους κυλίνδρους και τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα.

Υποδομή
Περισσότερες από 80 χώρες, και στις πέντε ηπείρους, το χρησιμοποιούν ως καύσιμο για να κινούν περισσότερα από 14,5 εκατ. οχήματα, τα οποία ανεφοδιάζονται σε πάνω από 20.000 πρατήρια (δημόσια και ιδιωτικά). Το ενδιαφέρον των αυτοκινητοβιομηχανιών για την περαιτέρω αύξηση των μοντέλων που κινούνται με φυσικό αέριο είναι μεγάλο, προσφέροντας όλο και περισσότερα μοντέλα στην αγορά, ενώ παράλληλα υπάρχουν περισσότερα από 180 κιτ μετατροπών συμβατικών οχημάτων σε διπλού καυσίμου για πολλά μοντέλα οχημάτων και ο αριθμός τους αυξάνεται συνεχώς.


〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️

Η μετατροπή πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων σε φυσικό αέριο και στην χώρα μας είναι γεγονος !!




Oι όροι και οι προϋποθέσεις μετατροπής αυτοκινήτων με πετρέλαιο, σε φυσικό αέριο καθορίστηκαν με απόφαση που υπέγραψε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Παπαδόπουλος.

Η συγκεκριμένη απόφαση επεκτείνει τη δυνατότητα χρήσης του φυσικού αερίου σε αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ως καύση το πετρέλαιο και κυρίως σε βαρέα οχήματα φορτηγά και λεωφορεία.

«Με τη ρύθμιση αυτήν εξασφαλίζετε τη δυνατότητα φθηνότερων μετακινήσεων με αποτέλεσμα τη μείωση κόστους των επιχειρήσεων αλλά και τη χρήση καυσίμου φιλικότερου προς το περιβάλλον»,.


Πηγή



〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️🔅〰️〰️〰️


ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ Η SKODA Octavia G-TEC





H ελληνική αντιπροσωπεία της SKODA λανσάρει την έκδοση της Octavia με φυσικό αέριο, σε τιμές που ξεκινούν από τα 18.410 ευρώ.
Η SKODA διευρύνει την γκάμα της νέας Octavia με δύο νέες εκδόσεις, οι οποίες λειτουργούν εναλλακτικά με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG). Οι νέες SKODA Octavia G-TEC & Octavia Combi G-TEC είναι ήδη διαθέσιμες στην Ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από τα 18.149 ευρώ (με έκπτωση ) και τα 19.610 ευρώ για την έκδοση Combi.

Η νέα Octavia G-TEC εφοδιάζεται από έναν κινητήρα 1,4 TSI απόδοσης 110 ίππων, ο οποίος λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG) και εναλλακτικά με αμόλυβδη βενζίνη. Και οι δύο εκδόσεις Octavia διαθέτουν το στάνταρ πακέτο εξοπλισμού Green Τec που περιλαμβάνει τεχνολογίες, όπως είναι το σύστημα Start-Stop και το Σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας Πέδησης κατά την επιβράδυνση, ενώ ο turbo κινητήρας πληροί τις νέες προδιαγραφές Euro6.

Αναφορικά με τις επιδόσεις της νέας Octavia G-TEC, η αυτονομία του μεσαίου μοντέλου -με αποκλειστική χρήση CNG- φτάνει τα 410 χλμ. με ένα και μόνο ανεφοδιασμό και με την κατανάλωση να βρίσκεται στα 3,5 κιλά/100 χλμ σύμφωνα με την εταιρεία. Με τιμή του CNG στα 0,971 ευρώ/κιλό, το κόστος χρήσης μεταφράζεται σε μόλις 3,4 ευρώ/100 χλμ., ενώ ο κάτοχος δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας καθώς η εκπομπή CO2 περιορίζεται στα μόλις 97 γρ./χλμ.Στη λειτουργία με αμόλυβδη βενζίνη η αυτονομία αγγίζει τα 920 χλμ. και συνολικά η Octavia G-TECμπορεί να διανύσει έως και 1.330 χλμ. με έναν πλήρη ανεφοδιασμό. Επιπλέον, η Octavia G-TEC επιταχύνει σε 10,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, με τελική ταχύτητα τα 195 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, θα πρέπει να αναφερθεί ότι οι δύο δεξαμενές CNG έχουν συνολική χωρητικότητα 97 λτ. ή 15 κιλά υπό πίεση 200 bar. Είναι τοποθετημένες σε ειδικό και υψηλής αντοχής πλαίσιο κάτω από το χώρο αποσκευών, δίχως να επηρεάζεται η πρακτικότητα του αυτοκινήτου, ενώ ο χώρος αποσκευών στις εν λόγω εκδόσεις φτάνει τα 460 λτ. (sedan) ή τα 480 λτ. (combi).

Πηγή






Σχόλια