ΤΡΙΚΑΛΑ : «ΗΜΕΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ»

Τεχνικη Πληροφορηση

Τι συμβαίνει εάν «τραβήξετε» το ηλεκτρονικό χειρόφρενο με 200 χιλ την ώρα;


Οι κατασκευαστές έχουν σταματήσει να τοποθετούν στα αυτοκίνητα τον παλιό μοχλό χειροφρένου, με συνέπεια οι φανταστικοί οδηγοί  να μην έχουν τη δυνατότητα στο κάτι παραπάνω.

Ένας από τους κορυφαίους παρουσιαστές του Top Gear, ο Chris Harris, ήθελε να ανακαλύψει εάν το ηλεκτρονικό χειρόφρενο, το οποίο γίνεται πλέον ο κανόνας και όχι η εξαίρεση, μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί για την απόλαυση εν κινήσει;

Τι συμβαίνει αν «τραβήξετε» το ηλεκτρονικό χειρόφρενο με ταχύτητα 193 χλμ. / ώρα;

Φυσικά, το ηλεκτρονικό χειρόφρενο κάνει  το προφανές και αυτονόητο, δηλαδή να φέρει το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση πολύ ομαλά !!!

Η δεύτερη δοκιμασία είναι η χρήση του χειρόφρενου πάνω στη στροφή, μια συνηθισμένη πρακτική των «γρήγορων» οδηγών .


Τι γίνεται;

Θα το δείτε στο video που ακολουθεί !!!


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸


Γιατί θα πρέπει να αλλάζω λάδια
στον κινητήρα μου;



Οι αλλαγές λιπαντικού είναι απαραίτητες λόγω της σταδιακής αποδόμησης του λιπαντικού 

Ο σχεδιασμός κάθε κινητήρα είναι μοναδικός. Ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης, οι συνθήκες λειτουργίας, ο τύπος και η ποιότητα του καυσίμου επηρεάζουν τη διάρκεια ζωής του λιπαντικού. Ακόμα κι έτσι, υπάρχουν μερικοί παράγοντες που θα εμφανιστούν σχεδόν σε κάθε κινητήρα.

Ας εξετάσουμε λοιπόν, ποιοι είναι οι παράγοντες που προκαλούν υποβάθμιση του λιπαντικού της μηχανής σας:

1. Οξείδωση
Το λιπαντικό στο όχημά σας έρχεται σε επαφή με το οξυγόνο και τα υποπροϊόντα καύσης, με αποτέλεσμα την αύξηση του ιξώδους και του σχηματισμού ανθρακωμάτων, λάσπης και ιζημάτων. Η αύξηση του ιξώδους μειώνει αισθητά την απόδοση του λιπαντικού.


2. Θερμική διάσπαση
Οι υψηλές θερμοκρασίες επιταχύνουν τη διαδικασία γήρανσης, επομένως η θερμοκρασία του λιπαντικού πρέπει πάντα να ελέγχεται. Η διάρκεια ζωής του λιπαντικού θα επεκταθεί σημαντικά αν διατηρηθεί μια σταθερή θερμοκρασία, ωστόσο είναι βέβαιο ότι θα προκύψουν συνθήκες υψηλές θερμοκρασίες σε αρκετές περιπτώσεις.

Μερικές από αυτές τις περιπτώσεις μπορείτε να βρείτε στο ακόλουθο τεχνικό άρθρο της Motul: ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΛΑΔΙΩΝ

3. Εξάντληση προσθέτων
Για την προστασία του κινητήρα και τη διασφάλιση της βέλτιστης απόδοσης, τα ενεργά συστατικά του λιπαντικού καταναλώνονται με φυσιολογικό ρυθμό κατά την λειτουργία του κινητήρα.

4. Επιμόλυνση
Tα υπολείμματα καύσης, το νερό, η σκόνη, ο αέρας κ.λπ., επηρεάζουν την ταχύτητα με την οποία γίνεται η μείωση της απόδοσης του λιπαντικού. Επιπλέον, οι μεταλλικές επιφάνειες έρχονται συχνά σε επαφή μεταξύ τους, γεγονός που προκαλεί φθορά αυτών των επιφανειών και αποκόλληση μικρών μεταλλικών σωματιδίων. Η επαφή του λιπαντικού με αυτά τα σωματίδιο επιταχύνει τη διαδικασία γήρανσης.

Πηγή

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Συμβουλές αγοράς και συντήρησης ελαστικών



Τα σημεία συντήρησης και έλεγχου των ελαστικών είναι:
  • Η πίεση
  • Τα τραύματα
  • Η ηλικία
  • Το ύψος της γόμας

Η πίεση
Η πίεση του ελαστικού σχετίζεται με τη μάζα του αέρα που διατηρεί μέσα του ώστε να μπορεί να διαχειριστεί όλες τις δυνάμεις που του ασκούνται, χωρίς να παραμορφώνεται και έχοντας το μεγαλύτερο μέρος του αποτυπώματός του στο έδαφος για μέγιστη πρόσφυση. Η πίεση μεταβάλλεται ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία και την καταπόνηση του ελαστικού σε διάφορα οδοστρώματα, και θα πρέπει να μετριέται τακτικά (περίπου μία φορά το μήνα).
Η σωστή πίεση ελαστικών για κάθε όχημα είναι αυτή που ο κατασκευαστής του αναγράφει συνήθως σε ένα «ταμπελάκι» στην πόρτα του οδηγού ή μέσα στο εγχειρίδιο χρήσης του οχήματος. Σχετίζεται με την κατανομή βάρους και γενικότερα την άσκηση δυνάμεων στο ελαστικό σε κάθε άξονα (εμπρός ή πίσω) και μετριέται όταν τα ελαστικά είναι κρύα.


Τα τραύματα
Το φαινόμενο ενός τραυματισμού στο ελαστικό κάποια στιγμή στη διάρκεια της ζωής του αποτελεί συχνό φαινόμενο. Η αιτία πρόκλησης τραυματισμού, κυρίως και συχνότερα, σχετίζεται είτε με την άγνοια του οδηγού για τις ενδεχόμενες επιπτώσεις που μπορεί να έχει κάποιο έδαφος στα ελαστικά του (οδήγηση με ελαστικά ασφάλτου σε χώμα με μεγάλη ταχύτητα και χωρίς προσοχή) είτε με κάποιο μυτερό αντικείμενο που έτυχε να χτυπήσει το ελαστικό.


Το χειρότερο τραύμα ελαστικού είναι στο πλαϊνό του σημείο και όχι στο πέλμα, διότι στο πλάι δεν έχει προστασία. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο τραύμα θα πρέπει να γίνει άμεση αντικατάσταση γιατί ενδέχεται ο σκελετός του ελαστικού να έχει χάσει τη συνοχή του, με ιδιαίτερα αυξημένο τον κίνδυνο να εκραγεί και να οδηγήσει σε απώλεια ελέγχου.

Η ηλικία
Το ελαστικό είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Από τη στιγμή της δημιουργίας του ξεκινάει η γήρανση στο υλικό του και η φυσιολογική φθορά του πέλματος, ο ρυθμός των οποίων εξαρτάται από τις συνθήκες στο περιβάλλον που λειτουργεί το ελαστικό και τα φορτία που διαχειρίζεται. Η ηλικία οποιουδήποτε ελαστικού, είτε έχει χρησιμοποιηθεί είτε όχι, δε θα πρέπει να ξεπερνάει τα 6 περίπου χρόνια από την ημερομηνία κατασκευής του, όχι της τοποθέτησής του. Η ημερομηνία κατασκευής αναγράφεται στον τετραψήφιο κωδικό DOT στο πλαϊνό μέρος τού κάθε ελαστικού (στα πρώτα δύο ψηφία αναφέρεται η εβδομάδα του έτους ενώ στα δύο επόμενα το έτος).

Το ύψος της γόμας
Η γόμα που τοποθετείται στο πέλμα κάθε ελαστικού αποτελεί το υλικό τριβής του με το δρόμο και, κατά συνέπεια, φθείρεται με τη χρήση. Το ύψος της γόμας κυμαίνεται ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού αλλά συνήθως είναι περίπου στα 8 χιλιοστά. Ανάλογα με την εταιρεία και τον προορισμό χρήσης του ελαστικού, στο πέλμα συναντάμε επίσης διάφορες αρχιτεκτονικές ώστε τα λάστιχα του οχήματος να μπορούν να αποβάλουν το νερό σε βρεγμένο οδόστρωμα και να προσφέρουν στον οδηγό τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση.

Για αυτό το λόγο, το ύψος του πέλματος θα πρέπει να έχει μια ελάχιστη τιμή που ορίζεται στα 1,6 χιλιοστά περίπου. Η μέτρηση πρέπει να γίνεται στο κέντρο του πέλματος και αν το ύψος του βρεθεί μικρότερο του ασφαλούς, το ελαστικό χρειάζεται άμεσα αντικατάσταση.



Συμβουλές αγοράς και συντήρησης ελαστικών (Εισαγωγή)

Πριν περάσουμε στις συμβουλές αγοράς και συντήρησης ελαστικού, είναι συνεπώς χρήσιμο να αναφερθούμε σε εκείνα τα σημεία που είναι σημαντικό να εστιάζουμε καθ’ όλη τη διάρκεια της επαφής μας με τα λάστιχα του οχήματός μας, από την επιλογή νέων μέχρι και την αντικατάσταση των παλαιών ελαστικών.

Τα σημεία αυτά είναι:

  • Οι διαστάσεις,
  • Η πίεση,
  • Τα τραύματα,
  • Η ηλικία και το
  • Ύψος της γόμας.

Οι διαστάσεις 
Υπήρχε μια τάση από τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων να αντικαθιστούν τα ελαστικά τους για καλλωπιστικούς λόγους και σήμερα για λογούς οικονομίας.Η αντικατάσταση ελαστικού με μεγαλύτερο σε διάσταση, είτε κατά πλάτος είτε κατά ύψος ή και τα δύο, δεν είναι απαραιτήτως λάθος απλώς πρέπει να προδιαγράφεται από τον κατασκευαστή του αυτοκίνητου ή συνοδευτεί και με άλλες ρυθμίσεις που μόνο εξειδικευμένο συνεργείο μπορεί να κάνει.




Ως γενικό κανόνα, δεν ξεχνάμε πως οι διαστάσεις των ελαστικών μας πρέπει να είναι αυτές που έχει επιλέξει ο κατασκευαστής αφού, σε περίπτωση αντικατάστασης των ελαστικών με μη προτεινόμενα, αλλάζει η γεωμετρία όλου του οχήματος. Είναι επίσης σημαντικό να γίνει κατανοητό πως εάν αλλάξει ο δείκτης ταχύτητας, το ελαστικό αργεί να αποκτήσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, γεγονός που επηρεάζει την ασφάλεια του οχήματος σε μεγάλο βαθμό.




🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸



Με eCall θα είναι εφοδιασμένα όλα τα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση από τον Απρίλιο του 2018.
Αλλά και για παλιά οχήματα για όποιον οδηγό το επιθυμεί.
Τι είναι και πως λειτουργεί;


Τίθεται σε εφαρμογή η υποχρεωτική εγκατάσταση του συστήματος eCall σε όλα τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών, αλλά και σε παλιά οχήματα για όποιον οδηγό το επιθυμεί.
Η υπηρεσία eCall σώζει ζωές. Η άμεση πληροφόρηση για ένα ατύχημα και για την ακριβή του γεωγραφική θέση μειώνει το χρόνο επέμβασης των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης κατά 50% σε αγροτικές και κατά 40% σε αστικές περιοχές. Χάρη σε αυτή τη μείωση, η υπηρεσία eCall αναμένεται να σώζει ετησίως πολλές εκατοντάδες ζωές στην Ευρωπαϊκή Ένωση, και να μειώνει τη σοβαρότητα δεκάδων χιλιάδων τραυματισμών.


Με το eCall θα δίνεται η δυνατότητα στις υπηρεσίες διάσωσης να γνωρίζουν την ακριβή θέση του οχήματος, την ακριβή ώρα του περιστατικού, αν υπάρχει κυκλοφοριακή κίνηση στο σημείο που έχει σημειωθεί το ατύχημα ή ακόμη και αν ο οδηγός είναι είναι αναίσθητος, ή αν υπάρχουν άλλοι επιβάτες τραυματισμένοι εντός του οχήματος.

Επίσης το eCall θα μπορεί να ενεργοποιείται χειροκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού στο αυτοκίνητο, από έναν αυτόπτη μάρτυρα του τροχαίου. Το κόστος του συστήματος eCall εκτιμάται ότι θα επιβαρύνει τους κατασκευαστές με 100 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ενώ η εγκατάσταση σε παλαιότερα οχήματα θα κυμαίνεται από 150 -200 ευρώ, κόστος το οποίο θα βαρύνει τον ιδιοκτήτη του οχήματος.

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸


Η Michelin μας προτρέπει: «Χρησιμοποιήστε με ασφάλεια τα ελαστικά του αυτοκινήτου σας, μέχρι το τέλος τους»



Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα ελαστικά του αυτοκινήτου δεν προσφέρουν την ίδια απόδοση από την στιγμή της τοποθέτησης έως την στιγμή της αντικατάστασης και η διαφορά της απόδοσης αυξάνει προοδευτικά καθώς προχωράει η φθορά και το πάχος του πέλματος μειώνεται. 

Αυτό γίνεται επειδή οι επιδόσεις των ελαστικών επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες : 

· Την επιλογή των υλικών 
· Τις ενώσεις των στρώσεων καουτσούκ 
· Το σχεδιασμό του σχήματος, του πέλματος, των αυλακώσεων, των εγκοπών, κ.λπ. 

Οι σύγχρονες τεχνολογίες μας επιτρέπουν να προσφέρουμε επιδόσεις και υψηλή πρόσφυση σε νέα ελαστικά, για όλη τη διάρκεια ζωή τους μέχρι το νόμιμο όριο φθοράς.


Υπό αυτό το πρίσμα, η πρόωρη αντικατάσταση των ελαστικών (πριν είναι εντελώς φθαρμένα) δεν εγγυάται όφελος για την ασφάλεια, και η μελέτη της Michelin δεν απέδειξε μια άμεση σχέση μεταξύ του ποσοστού των ατυχημάτων και το πάχος του πέλματος. 
Προτάσεις του τύπου ότι θα πρέπει να αντικαθίστανται γρήγορα τα ελαστικά (πριν από τη συμπλήρωση του νόμιμου ορίου / δείκτη φθοράς) τείνουν να ευνοούν την θεωρία της προγραμματισμένης αχρήστευσης. 
Μια πρόωρη αλλαγή μειώνει τη χρήσιμη διάρκεια ζωής του προϊόντος και αυξάνει τη συχνότητα της αντικατάστασης. Οι καταναλωτές θα πρέπει στη συνέχεια να κάνουν περιττά έξοδα. Αυτή η συμπεριφορά είναι επιβλαβής για το περιβάλλον.
Η πρόωρη αντικατάσταση των ελαστικών συνεπάγεται τη χρήση 128 εκατομμυρίων επιπλέον ελαστικών ετησίως στην Ευρώπη, ή 9 εκατομμύρια τόνους πρόσθετο CO 2 κάθε χρόνο. Εκτός από τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, αντικαθιστώντας τα εν μέρει φθαρμένα ελαστικά, σημαντική είναι και η αδικαιολόγητη οικονομική επιβάρυνση για τους καταναλωτές. Το κόστος υπολογίζεται από την Ernst & Young σε 6 δισεκατομμύρια ευρώ μόνο για την Ευρώπη.
Όλα τα ελαστικά κατά την τοποθέτηση δεν είναι ίδια ως προς τις επιδόσεις, αν εξετάσουμε όμως τα μεταχειρισμένα ελαστικά είναι ακόμα πιο άνισα. 
Αλλά πώς μπορούν οι καταναλωτές να γνωρίζουν ότι τα ελαστικά που έχουν αγοράσει διατηρούν υψηλή απόδοση σε όλη τη ζωή τους; 
Επί του παρόντος, δοκιμές πραγματοποιούνται μόνο σε νέα ελαστικά ανεξάρτητα από τις αλλαγές στην απόδοση σε βάθος χρόνου. 
Η Michelin αποφάσισε να ανοίξει αυτό το θέμα, και να μας δηλώσει ότι το μόνο αληθινό κριτήριο για την ασφάλεια και την απόδοση των ελαστικών, δεν είναι το πάχος του πέλματος. 
Η πρωτοβουλία αυτή: «Η αλήθεια για φθαρμένα ελαστικά» έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει τις οργανώσεις που κάνουν δοκιμές για τις ενώσεις καταναλωτών, ώστε να ξεκινήσουν τη σύγκριση και τον έλεγχο των μεταχειρισμένων ελαστικών μέχρι το νόμιμο όριο.

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Έχω αυτοκίνητο Diesel. Όσα θα πρέπει να γνωρίζω για το AdBlue®.





Για τη μείωση των ρύπων που παράγονται από τα αυτοκίνητα, η Ευρωπαϊκή Ένωση εισήγαγε από το 1990 με ευρωπαϊκές οδηγίες και κανονισμούς όρια εκπομπών, τα λεγόμενα Euro.


Αυτές οι ευρωπαϊκές οδηγίες κατά της ρύπανσης αποσκοπούν στη μείωση των επιβλαβών εκπομπών από τα καυσαέρια, όπως τα οξείδια του αζώτου (NOx) που μας ενδιαφέρουν σε αυτή την περίπτωση.

Τα αυτοκίνητο με τεχνολογία SCR(Selective Catalytic Reduction, Επιλεκτική Καταλυτική Αναγωγή) είναι το όνομα μιας από τις τεχνολογίες επεξεργασίας καυσαερίων για τα οχήματα ντίζελ με χρήση AdBlue®.

Τι είναι το AdBlue®;

To AdBlue είναι ένα διάλυμα ουρίας, σκοπός του οποίου είναι η μείωση της εκπομπής ρύπων σε οχήματα Diesel σύγχρονης τεχνολογίας.
Δεν είναι καύσιμο είναι πρόσθετο.
Δεν είναι ούτε επικίνδυνο στη χρήση του ( εκρηκτικό ή εύφλεκτο),αλλά ούτε και βλαβερό προς το περιβάλλον.
Είναι όμως διαβρωτικό,για αυτό τον λόγο, κατά την χρήση του πρέπει να τηρούνται οι κανόνες ασφαλείας.

Τα αυτοκίνητα Diesel χρειάζονται AdBlue® ; 


Αν το αυτοκίνητο σας είναι τεχνολογίας Euro 5 και Euro 6 πιθανόν να είναι απαραίτητη η χρήση του προϊόντος. Ασφαλή πληροφόρηση μπορείτε να έχετε από το βιβλίο χρήσης του αυτοκινήτου, τον αντιπρόσωπο - πωλητή ή τον μηχανικό που σας κάνει το service του αυτοκινήτου σας.
Μπορεί να αποφευχθεί η χρήση του;
Ευτυχώς για το περιβάλλον όχι .
Στην περίπτωση που τελειώσει το AdBlue®, ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας δεν θα μπορεί να εκκινήσει εκ νέου αφότου τον σβήσετε. Αυτό συνιστά απαίτηση της νομοθεσίας EU6 περί εκπομπών και θα πρέπει να γίνει αναπλήρωση της δεξαμενής με AdBlue® πριν από την εκκίνηση του οχήματος.


Πως μπορώ να γνωρίζω πόσα χιλιόμετρα μπορώ να διανύσω ακόμη πριν τελειώσει;

Όλοι οι κατασκευαστές έχουν ενσωματώσει 3 με 4 στάδια ειδοποίησης προς τον οδηγό του αυτοκινήτου που διαρκούν τουλάχιστον 1000 χιλιόμετρα ώστε να γίνει έγκυρος εφοδιασμός.

Ποια είναι η κατανάλωση;

Η κατανάλωση του μπορεί να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό. Ένας μέσος ρυθμός κατανάλωσης μπορεί να είναι 800 χλμ. / 1 λίτρο, αλλά αυτός ο ρυθμός κατανάλωσης μπορεί να υπερδιπλασιαστεί, ανάλογα με το οδηγικό στυλ, την κατάσταση του δρόμου και τις καιρικές συνθήκες.

Όλα τα AdBlue® είναι ίδια;

Η ονομασία ΑdBlue είναι κατοχυρωμένο λογότυπο που ανήκει στην V.D.A.(Verband der Automobilindustrie) Γερμανική Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανιών.
Η προσοχή μας πρέπει να είναι στον τρόπο παρασκευής του, ο οποίος πρέπει να γίνεται σύμφωνα με το DIN V 70070 και το ΙSO 22241 όπως και τους κανονισμούς του CEFIC αναφορικά με την μεταφορά και την αποθήκευση του. Κάτι που αναγράφεται στην συσκευασία του.

Μπορώ να ξαναγεμίσω μόνος μου; ή πρέπει να επισκεφθώ το Service.

Οι περισσότερες εταιρίες έχουν κατασκευάσει δεξαμενές χωρητικότητας για την διάρκεια ενός service, ώστε να μη προσθέσουν επιπλέον εργασία συντήρησης στον οδηγό. Παρ΄ όλα αυτά επειδή η κατανάλωση δεν είναι σταθερή, ο οδηγός μπορεί να κάνει μόνος του ανεφοδιασμό, όταν αυτό απαιτηθεί.



 


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸





Στάνταρ ο αισθητήρας πίεσης ελαστικών από 1η Νοεμβρίου 2014





Από την 1η Νοεμβρίου 2014, κάθε νέο αυτοκίνητο στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να είναι εφοδιασμένο με σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών(TPMS).

Αυτό το σύστημα αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμο αναφορικά με την οδική ασφάλεια, διότι ενημερώνει εγκαίρως τον οδηγό αν πρόκειται να έχει κάποιο κλατάρισμα, ώστε να σταματήσει και να βάλει ρεζέρβα ή κιτ επισκευής ελαστικού, μέχρι να πάει σε κάποιο βουλκανιζατέρ.

Εκεί, τα συνεργεία θα πρέπει να ελέγχουν ότι το σύστημα TPM λειτουργεί σωστά μετά από κάθε αλλαγή ελαστικών ή ζαντών. Με την χρήση του συστήματος TPM, η πίεση του ελαστικού μετριέται γρήγορα και με ακρίβεια από τους αισθητήρες στο ελαστικό. Εντούτοις,το σύστημα ελέγχου, απαιτεί συγκεκριμένους αισθητήρες ανάλογα με τον κατασκευαστή του οχήματος. Με τη λύση VDO REDI-Sensor, η VDO της Continental έχει αναπτύξειαισθητήρες που είναι κατάλληλοι για χρήση σε ένα μεγάλο εύρος οχημάτων και έχει σαν αποτέλεσμα την απλοποίηση αυτών των συστημάτων. Οι VDO REDI-Sensors προσφέρουν επίσης μια σειρά από άλλα πλεονεκτήματα




Πηγή


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Διαβάζω τα χαρακτηριστικά των ελαστικών στο αυτοκίνητό μου πριν τα αγοράσω !!!






Με ελληνικούς υπότιτλους! (πιέστε κάτω δεξιά, στο σχετικό μενού/παραθυράκι του YouTube)


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

MΑΓΕΙΡΕΜΑ.. ΑΛΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ 

Ισχυρό πλήγμα στην αξιοπιστία της ADAC





Η ADAC, η μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτου της Ευρώπης, φαίνεται ότι έπαιζε τα δικά της παιχνίδια, ανάλογα με τα συμφέροντα που εξυπηρετούσε...

Ειδικότερα, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ADAC, Μίχαελ Ραμστέτερ, παραδέχτηκε ότι νόθευσε τα στοιχεία της ψηφοφορίας για την ανάδειξη του αυτοκινήτου της χρονιάς και παραιτήθηκε.
«Μαγείρεμα»
Ο Ραμστέτερ, ο οποίος είναι και αρχισυντάκτης του περιοδικού «Motorwelt», το οποίο πουλάει 13,7 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλη την Ευρώπη, είχε «μαγειρέψει» τους αριθμούς των μελών που έλαβαν μέρος στην ψηφοφορία -αντί για 290.000 συμμετείχαν μόνο 76.000- και «αβγάτισε» τις ψήφους που πήρε το πρώτο αυτοκίνητο, το Golf της Volkswagen, από 3.409 σε 34.299.
Γνωστός στους εσωτερικούς κύκλους του περιοδικού ως «Ράμπο» για την κακή συμπεριφορά του, ο Ραμστέτερ είχε αναγκάσει αρκετούς συνεργάτες να ζητήσουν από τη διοίκηση την απομάκρυνσή του, χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα.
Η ADAC είναι πλέον αντιμέτωπη με μια «κρίση εμπιστοσύνης», παρότι το ΔΣ τόνισε επανειλημμένως ότι ο Ραμστέτερ ήταν ο αποκλειστικός υπαίτιος του σκανδάλου. Και οι αποκαλύψεις μοιάζουν να μην τελειώνουν εδώ.
Ο αρχηγός των Χριστιανοκοινωνιστών, Χορστ Ζεχόφερ, έθεσε θέμα αξιοπιστίας της λέσχης σε ό,τι αφορά τα στοιχεία που έδινε στη δημοσιότητα για τα διόδια, που το CSU θέλει να επιβληθούν στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους. «Εμείς είχαμε στα χέρια μας άλλα στοιχεία», σχολίασε ο Ζεχόφερ.
Στο μεταξύ, εν αμφιβόλω τέθηκαν και τα συγκριτικά τεστ που κάνει παραδοσιακά η ADAC, καθώς ήρθε στο φως μία περίπτωση όπου τα μέλη της λέσχης είχαν και πάλι νοθεύσει το αποτέλεσμα.
Συγκεκριμένα, το 2005 είχαν παρουσιάσει ένα μοντέλο DACIA, το οποίο, σύμφωνα με την ADAC, απέτυχε στο αποκαλούμενο τεστ του ταράνδου, για να αποκαλυφθεί ότι οι διοργανωτές είχαν χρησιμοποιήσει κατεστραμμένα λάστιχα.
Η ζημιά που υπέστη η κατασκευάστρια Renault ήταν τεράστια και άρχισαν να κυκλοφορούν έντονα φήμες ότι η ADAC δεν λειτουργεί αντικειμενικά, αλλά προς όφελος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Εσωτερική έρευνα
Η αξιοπιστία της ADAC, ο λόγος της οποίας είναι «Ευαγγέλιο» στον χώρο του αυτοκινήτου, υπέστη σοβαρότατο πλήγμα και ο επικεφαλής του διοικητικού συμβουλίου, Καρλ Ομπερμάγιερ, προσπάθησε να περιορίσει τις επιπτώσεις ανακοινώνοντας εσωτερική έρευνα και μεγαλύτερη διαφάνεια σε διαγωνισμούς και τεστ.
Το ΔΣ της λέσχης αποφάσισε επίσης να διεξάγεται στο εξής η ψηφοφορία υπό συμβολαιογραφική εποπτεία.
ΜΑΡΙΑ ΑΔΑΜΙΔΟΥ
ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ


Σχόλια