ΛΑΡΙΣΑ : Σεμινάριο με θέμα τη Διάγνωση & τον Κλιματισμό Αυτοκινήτου

🌐 ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αρχές του 2020 έρχονται δύο υβριδικές εκδόσεις !!

Η προηγμένη τεχνολογία συναντάται σε κάθε πτυχή του νέου Kia XCeed. Φυσικά οι κινητήρες δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση, περιλαμβάνοντας ακόμη και υβριδικές επιλογές. Από τις αρχές του 2020, οι εκδόσεις 48V Hybrid και Plug-in Hybrid θα προστεθούν στην υπάρχουσα γκάμα κινητήρων.

Πιο συγκεκριμένα, στο Kia XCeed 48V Hybrid ο αποδοτικός 1.6 Smartstream diesel συνεργάζεται με 48βολτο υβριδικό σύστημα, μειώνοντας περαιτέρω την ήδη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου του πετρελαιοκινητήρα.

Κορυφαία οικονομία υπόσχεται η έκδοση Plug-in Hybrid. Το σύστημα κίνησης απαρτίζεται από τον 1.600άρη κινητήρα βενζίνης Kappa GDI, έναν ηλεκτροκινητήρα 44,5 kW, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων (6DCT) και μπαταρία πολυμερών λιθίου 8,9 kWh.

Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 141 ίππους και η αυτονομία κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια αναμένεται να φτάνει τα 60 km. Αυτό σημαίνει πως οι περισσότεροι οδηγοί θα μπορούν να κάνουν τις καθημερινές αστικές τους μετακινήσεις με ελάχιστο κόστος και μηδενικούς ρύπους !

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Για να παρκάρει το αυτοκίνητο σε απόσταση μέχρι 100m, δεν απαιτείται οδηγός !!!!


Η αυτόνομη στάθμευση στο γκαράζ του σπιτιού είναι πια γεγονος !!

Το άγχος στάθμευσης ανήκει χθες. Τώρα, η αυτόματη λειτουργία στάθμευσης μπορεί να το φροντίσει για αυτό. Κατευθύνει το αυτοκίνητό σας στο χώρο στάθμευσης, εντοπίζει τα εμπόδια, φρενάρει ή τα αποφεύγει, και όλα αυτά με το πάτημα ενός κουμπιού.

Τα πλεονεκτήματα του συστήματος της BOSCH

1. Ανεξάρτητη διαχείριση προσεγγίσεων έως και 100 μ.
2.Προσδιορίζει τα εμπόδια, αποφύγει με ασφάλεια και φρενάρει όποτε είναι απαραίτητο.
3. Μαθαίνει να παρκάρει μετά από μία μόνο επίδειξη.
4. Με τη λειτουργία αυτόματου παρκαρίσματος ,η διαδικασία στάθμευσης δεν χρειάζεται να παρακολουθείται.

5. Οι λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί και να ελεγχθεί με απλό πάτημα ενός κουμπιού.



Πηγή

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Η Toyota ανακοίνωσε το τέλος της παραγωγής του Avensis


Τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική, τα αυτοκίνητα sedan από πολλές εταιρείες βρίσκονται στο επίκεντρο της αμείλικτης επίθεσης έναντι των  πωλήσεων που έχουν  τα crossovers και τα SUV.

Οι συνολικές πωλήσεις στην Ευρώπη ήταν μόλις 25.319 αυτοκίνητα όταν το VW Passat ή το Skoda Superb πουλούν 183.288 ή 81.140 μονάδες αντίστοιχα.

Εικάζεται πως δεν θα υπάρξει αντικαταστάτης του Avensis και τις απαιτήσεις αυτής της κατηγορίας θα μπορούσε να καλύψει ένα μεγαλύτερο Auris. 

Ακόμη και αυτό όμως θεωρείται δύσκολο όταν το C-HR έχει τρομερή εμπορική επιτυχία.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία είναι ιδιαίτερα επιθετική στο "κόψιμο" μοντέλων χαμηλών πωλήσεων αυτή τη στιγμή, ενώ οι εκδόσεις πετρελαίου του RAV4 και του Auris έχουν διακοπή πρόσφατα.

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Στην ερώτηση που προβληματίζει τους καταναλωτές από το 2012, Βενζίνη ή Diesel, έχουμε πλέον την απάντηση !!


Το ερώτημα παραμένει, Βενζίνη ή Diesel;
Τώρα που η αγορά βρήκε την ισορροπία της και χωρίς υπερβολές και προκαταλήψεις μπορούμε να βοηθήσουμε τον καταναλωτή να επιλέξει το κατάλληλο καύσιμο προς όφελος της οικονομίας του, φτάνει να χρησιμοποιήσει σωστά τα κριτήρια κατά την αγορά.
  • Το πρώτο κριτήριο είναι τα μέγεθος τού αυτοκινήτου, όσο πιο μικρό τόσο η αγορά πρέπει να προσανατολίζεται πιο κοντά στη βενζίνη, όσο πιο μεγάλο τόσο πιο κοντά στο diesel.
  • Το δεύτερο κριτήριο είναι το σύνολο των χιλιομέτρων σε ετήσια βάση, το όριο είναι τα 15000 Χιλ. Όσο λιγότερα τόσο πιο κοντά στη βενζίνη όσο περισσότερα τόσο πιο κοντά στο diesel.
  • Ένα ακόμη κριτήριο είναι το διαθέσιμο χρηματικό ποσό αγοράς, γιατί η διαφορά σε ένα αυτοκίνητο των 20.000€ κυμαίνεται από 1.000€ έως 2.000€ με φθηνότερο το βενζινοκίνητο.
Υποθέτουμε βεβαία πώς στα "καθαρά"  αυτοκίνητα diesel Εuro6  βραχυπρόθεσμα δεν θα συμπεριληφθούν στα μέτρα απαγόρευσης κυκλοφορίας σε οριοθετειμένες περιοχές, και παράλληλα δεν θα επηρεαστεί η αξία μεταπώλησης.

Η αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων diesel Εuro5 και παλαιότερα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή.
Πιο αναλυτικά και για το αυτοκίνητο που επιθυμείτε μπορείτε να κάνετε τη σύγκριση και να πάρετε τις απαραίτητες πληροφορίες από την πάντα έγκυρη σελίδα autotriti.gr.


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

H γνώστη σε όλους μας αμόλυβδη βενζίνη αλλάζει από τον Ιανουάριο του 2019 !!


H γνώστη σε όλους μας αμόλυβδη βενζίνη αλλάζει από τον Ιανουάριο του 2019, γίνεται πιο φιλική προς το περιβάλλον.
Ποιος είναι ο λόγος που οδήγησε σε αυτή την αλλαγή;
Θα πρέπει να ανησυχούμε για το αυτοκίνητό μας;
Θα αυξηθεί η τιμή της;

Σύμφωνα με τη νομοθεσία (Ν. 4546/2018, άρθρο 29), από 1ης Ιανουαρίου 2019 καθίσταται υποχρεωτική η προσθήκη βιοαιθανόλης στη βενζίνη, σε ποσοστό 1% (το οποίο γίνεται 3,3% από το 2020, με προοπτική περαιτέρω αύξησης τα επόμενα χρόνια)

Επισημαίνεται ότι από το 2005 το diesel που διακινείται στην ελληνική αγορά περιλαμβάνει βιοντήζελ σε ποσοστό 7%, ποσοστό το οποίο για το 2018 αντιστοιχεί σε 133 εκατ. λίτρα βιοντήζελ.

Η χρήση των βιοκαυσίμων στις μεταφορές αποτελεί ευρωπαϊκή πολιτική που αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, με περιορισμό των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και αύξηση της χρήσης των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, στη θέση των ορυκτών καυσίμων.

Η βιοαιθανόλη βοηθάει στη μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα, και τα καύσιμα να γίνονται περισσότερο αειφόρα.

Από που προέρχεται;

Προέρχεται από οποιονδήποτε αμυλούχο σπόρο ή από ζαχαροκάλαμο. Στην Ελλάδα δεν έχουμε παραγωγή ζαχαροκάλαμου. Θα μπορούσαμε να το κάνουμε από τεύτλα…

Το νέο μείγματα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε κινητήρα που έχει κατασκευαστεί για βενζίνη, δίχως καμία μετατροπή και δίχως καν να το πάρει είδηση ο καταναλωτής, δεν υπάρχει καμία επίπτωση.

Σε ότι αφορά την τιμή το βιολογικό μέρος είναι συνήθως ακριβότερο από το πετρελαϊκό οπότε νοθεία με την προσθήκη μεγαλύτερης ποσότητας βιοκαυσίμου πρέπει να την αποκλείσουμε.

Αν αφαιρεθούν οι φόροι, το κόστος μπορεί να είναι και διπλάσιο !!

Η ποσότητα ανάμιξης όμως είναι πολύ μικρή και συνολική επιβάρυνση στην αντλία θα είναι σχεδόν μηδαμινή.



🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Παγκόσμια Ημέρα Προστασίας του Περιβάλλοντος και δωρεάν δράσεις !!

Την Κυριακή 10 Ιουνίου στην Κεντρική Πλατεία Τρικάλων ο ΣΙΣΕΑΜΗ σας προσκαλεί στην εκδήλωση ΑΝΘΡΩΠΟΣ- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ- ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

Στόχος  είναι η ενημέρωση και η αφύπνιση της οικολογικής συνείδησης των πολιτών.
Επιπλέον, θα παρατεθούν οι τρόποι για την επίτευξη «πράσινης οδήγησης» μέσα από απλές συμβουλές που μπορούμε να εφαρμόσουμε στην καθημερινή χρήση των οχημάτων μας.


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Τέλος στο «γύρισμα» των κοντέρ σε εγχώρια και εισαγόμενα αυτοκίνητα από τον Μάρτιο του 2018


Εκτός κυκλοφορίας θα τίθενται από τον ερχόμενο Μάρτιο όσα ΙΧ έχουν "γυρισμένα" τα χιλιόμετρά τους, μετά από έλεγχο στα ΚΤΕΟ.

Από τον Μάρτιο του 2018, θα ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία η ευρωπαϊκή οδηγία 45/2014 και όσα οχήματα εμφανίζουν ανακολουθία στον μετρητή χιλιομέτρων, θα κόβονται και δεν θα μπορούν να κυκλοφορήσουν στους δρόμους.

Νέοι μηχανισμοί ελέγχου
Σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία, για να βγει στους ελληνικούς δρόμους ένα εισαγόμενο ΙΧ θα πρέπει να περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ στη χώρα μας, για να διαπιστωθεί εάν τα χιλιόμετρα είναι «πειραγμένα».

Η ανακολουθία του χιλιομετρητή θα αποτελεί σοβαρή έλλειψη και ο τεχνικός έλεγχος θα απορρίπτεται, με αποτέλεσμα την απαγόρευση της κυκλοφορίας όσων οχημάτων διαπιστώνεται ανακολουθία των χιλιομετρικών ενδείξεων

Επίσης, θα χρειάζονται βεβαιώσεις της Εθνικής Αρχής που εκδίδει τις ξένες άδειες κυκλοφορίας, η οποία θα περιλαμβάνει:

Την έγκριση τύπου του οχήματος στη χώρα που ταξινομήθηκε
Τα στοιχεία κυβισμού, εκπομπών διοξειδίου και οδηγία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που καλύπτει το όχημα
Την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησης
Τον προηγούμενο ιδιοκτήτη

Απαραίτητα έγγραφα
Επίσης στα έγγραφα που θα συνοδεύουν τα μεταχειρισμένα προβλέπεται η βεβαίωση του επίσημου αντιπρόσωπου του εθνικού διανομέα στη χώρα μας ή του κατασκευαστικού οίκου για το ποιες ανακλήσεις έχουν γίνει στο όχημα, πότε και με ποια διανυθέντα χιλιόμετρα και ποια στοιχεία τυχόν εκκρεμούν.

Προβλέπεται επίσης τρίτη βεβαίωση του ΚΤΕΟ της χώρας προέλευσης, η οποία περιλαμβάνει, πότε έπρεπε να γίνουν οι έλεγχοι και πότε έγιναν σε κάθε αυτοκίνητο και ποιοι έλεγχοι εκκρεμούν, ποιοι ήταν επιτυχείς και ποιοι όχι και γιατί, αλλά και πόσα διανυθέντα χιλιόμετρα είχε το όχημα σε κάθε έλεγχο.

Τέλος, προβλέπεται υπεύθυνη δήλωση του αγοραστή ότι έχει λάβει πλήρη γνώση των στοιχείων των προηγούμενων βεβαιώσεων, όπως επίσης και του δελτίου ΚΤΕΟ στη χώρα μας που απαιτείται πριν την ταξινόμηση.
Πηγή

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸


Toyota: Τέλος τα ντίζελ στην Ευρώπη
Αντίστροφα φαίνεται πως έχει αρχίσει να μετρά ο χρόνος για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας που προορίζονται για τις επιμέρους αγορές της γηραιάς ηπείρου.
Η έντονη αμφισβήτηση και εν γένει το πέπλο… δυσπιστίας που εδώ και αρκετό καιρό πλανάται πάνω από τους πάσης λογής πετρελαιοκινητήρες στο σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη ζήτηση των υβριδικών της προτάσεων, φαίνεται να ωθούν τον Ιάπωνα κατασκευαστή προς την απόφαση να τερματίσει τη διάθεση των εκδόσεων ντίζελ στη γηραιά ήπειρο σε εύλογο χρονικό διάστημα από σήμερα. Αυτό τουλάχιστον φέρεται να δήλωσε σε εκπροσώπους του βρετανικού αυτοκινητικού Τύπου ο εκτελεστικός πρόεδρος της Toyota στην Ευρώπη, Didier Leroy, μιλώντας στο περιθώριο της 45ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου που αυτές τις μέρες πραγματοποιείται στο Τόκιο της Ιαπωνίας.

«Η άποψη μου είναι ότι δεν θα λανσάρουμε άλλα ντίζελ», δήλωσε χαρακτηριστικό ο Leroy.

Και συμπλήρωσε:

«Φυσικά, πρέπει να κοιτάμε μακροπρόθεσμα, αλλά σε κοντινό ορίζοντα δεν είναι πιθανό να γίνει κάτι τέτοιο. Δείτε για παράδειγμα το νέο Yaris που ξεκίνησε να διατίθεται πριν λίγους μήνες. Δεν προσφέρεται σε έκδοση ντίζελ. Υπάρχουν μερικές εκδόσεις ντίζελ, αλλά μόνο για εταιρικούς στόλους. Στη λιανική δεν διατίθεται το καύσιμο αυτό. Και μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για ένα μοντέλο που αντιπροσωπεύει το 25% των πωλήσεων της Toyota!».

Σχολιάζοντας την αντίστοιχη τακτική που ακολουθήθηκε με το C-HR, o Didier Leroy, είπε:

«Πριν καιρό το ίδιο πράξαμε και με το C-HR. Την εποχή εκείνη το δίκτυο στην Ευρώπη πίεζε για εκδόσεις ντίζελ. Και εγώ πήρα την απόφαση να μην το προσφέρουμε. Είπα όχι, καθώς οφείλουμε να ακολουθήσουμε το μακροπρόθεσμο πλάνο της εταιρείας».

Σχολιάζοντας με την ευκαιρία τις επερχόμενες και πιο αυστηρές νόρμες που αφορούν στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ο εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, δήλωσε τα εξής:

«Αυτή τη στιγμή γνωρίζουμε ποιο είναι το σχέδιο μέχρι το 2020και υπάρχει μια πρόταση από τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να συνεχίσουν το σημερινό ποσοστό μείωσης μεταξύ 2021 και 2030. Μιλάμε για μια μείωση 20%. Περιμένουμε να δούμε. Αλλά ποιος θα είναι ο νέος στόχος με βάση το WLTP; Υπάρχει ακόμη ένα ερωτηματικό στον επόμενο στόχο».


Πηγή
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Η E.E. σκοτώνει τα diesel






Τον Απρίλιο του 2017 η Ε.Ε. όχι μόνο θα ανακοινώσει αυστηρότερα όρια ρύπων, αλλά και ένα ρεαλιστικότερο τρόπο μέτρησης της κατανάλωσης. Οι κατασκευαστές κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα, ενώ όλα δείχνουν πως σε 5 χρόνια δεν θα κυκλοφορούν καινούρια diesel. Διαβάστε αναλυτικά


Η Ευρωπαϊκή Ένωση από το 1992 θέτει στους κατασκευαστές συγκεκριμένα όρια εκπομπών ρύπων (Euro). Από το Σεπτέμβριο του 2015 μέχρι και σήμερα ισχύει το πρότυπο Euro6 , ενώ τον Απρίλιο του 2017 θα ανακοινωθούν νέα, αυστηρότερα όρια Euro7, αλλά και νέα διαδικασία μέτρησης της κατανάλωσης και των ρύπων.

Αυτό φοβίζει πολύ τους κατασκευαστές και τους έχει καθισμένους σε αναμμένα κάρβουνα, γιατί το να ρίξουν τις εκπομπές ρύπων -ειδικά στους diesel κινητήρες- θέλει πολύ χρόνο και χρήμα. Το καταφέρανε πριν μία 10ετία με τους βενζινοκινητήρες, αλλά τώρα το να ξεκινήσουν την έρευνα και εξέλιξη από την αρχή με τους diesel είναι κοστοβόρο.

Επίσης, ο νέος τρόπος μετρήσεων κατανάλωσης και ρύπων θα προσομοιώνει την πραγματική οδήγηση, θα γίνεται δηλαδή με φορητές συσκευές στο δρόμο και όχι στον πάγκο ενός εργαστηρίου, όπου μπορεί κάθε κατασκευαστής να εκμεταλλευτεί τα «παραθυράκια του νόμου». Όπως καταλαβαίνετε, η νέα διαδικασία που ορίζει η Ε.Ε. βάζει τα δύο πόδια των κατασκευαστών σε ένα παπούτσι.

Ακόμη, σημειώστε πως από το 2021 θα μπει σε ισχύ η δεύτερη φάση, όπου το όριο για τους ρύπους NOx θα πέσει ακόμη περισσότερο.
Τότε, οι κατασκευαστές αναγκαστικά θα σταματήσουν την εξέλιξη και προώθηση των πετρελαιοκινητήρων, αφού δεν μπορούν να εξελίξουν νέες και φθηνές τεχνολογίες που θα μειώνουν τις εκπομπές NOx

Αν τώρα όλα τα παραπάνω σας φαίνονται απίθανα, διαβάστε παρακάτω τα γεγονότα του τελευταίου διαστήματος τα οποία δείχνουν πως το τέλος των πετρελαιοκινητήρων πλησιάζει.

1. Η Ειδική Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κα. Vera Jourova ήρθε σε επαφή με τις Γ.Γ. Προστασίας των Καταναλωτών σε 20 χώρες (από τις 28) προαναγγέλλοντας σκληρά πρόστιμα για τις εταιρείες που θα πιάνονται να ρυπαίνουν.

2. Η αντίδραση της Renault (που δίνει diesel κινητήρες και στη Nissan και στη Mercedes) ήταν άμεση. Ανακοίνωσε πως με τα νέα δεδομένα εγκαταλείπει την εξέλιξη των diesel για τα καθημερινά αυτοκίνητα (μικρά-μικρομεσαία) και πως μετά το 2020 θα έχει diesel κινητήρες μόνο στα πολύ ακριβά και στα επαγγελματικά αυτοκίνητα

3. Την ίδια στιγμή, στην Ελλάδα η Κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι τελικά δεν θα προχωρήσει στην αύξηση της τιμής του diesel, αλλά θα το κάνει αν δεν πιαστούν οι στόχοι των εσόδων. Αρα όπου να ναι έρχεται και η αύξηση αυτή

Το συμπέρασμα μετά από όλα αυτά είναι εύκολο. Το Diesel πέθανε. Εσείς το πήρατε είδηση;


Πηγή


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸



Ότι η VW μας ξεγελούσε για τους ρύπους στους κινητήρες ντίζελ στο αυτοκίνητο είναι   αδιαμφισβήτητο..
Πως το έκανε όμως αυτό;;




Το ερώτημα που προκύπτει από τα παραπάνω είναι πως μπορούσε το λογισμικό να διακρίνει,  αν το αυτοκίνητο κινείται κανονικά στο δρόμο, ή  αν υποβάλλεται σε κάποιου είδους μέτρηση ρύπων. 

Το καθοριστικό στοιχείο εδώ είναι ότι οι μετρήσεις γίνονται σχεδόν αποκλειστικά στο δυναμόμετρο. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως από τους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου κινούνται μόνο οι δύο (οι κινητήριοι). Επιπρόσθετα, σε αυτές τις περιπτώσεις και παρά τη λειτουργία του κινητήρα δεν υπάρχει μεταβολή στο στίγμα του GPS, ενώ παρόλο που ο κινητήρας ανεβάζει στροφές οι ενδείξεις από τον αισθητήρα επιτάχυνσης είναι μηδενικές. 

Οπότε, αν ισχύουν όλα ή τα περισσότερα από τα παραπάνω, το λογισμικό αναγνωρίζει πως υπάρχει σοβαρή πιθανότητα το αυτοκίνητο να υποβάλλεται σε κάποια μέτρηση. Και τότε επιλέγει το πρόγραμμα λειτουργίας του κινητήρα που εξασφαλίζει τις χαμηλές εκπομπές ρύπων, που είναι σύμφωνες με τις ισχύουσες προδιαγραφές !!!


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Πώς το ντίζελ στο αυτοκίνητο από ευλογία τείνει να γίνει κατάρα...





Και ξαφνικά, εκεί που αρχίσαμε να αντιμετωπίζουμε την πετρελαιοκίνηση ως ευλογία, με την παροχή μάλιστα και φορολογικών κινήτρων για την απόκτηση πετρελαιοκίνητου ΙΧ αντί για βενζινοκίνητο, κάποιοι επιχειρούν να μας πείσουν ότι «τελικά» πρόκειται για... κατάρα! Oτι μπορεί μεν οι πετρελαιοκινητήρες νέας τεχνολογίας να μην εκπέμπουν τους ρύπους των βενζινοκινητήρων και κυρίως διοξείδιο του άνθρακα που ευθύνεται για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, εκπέμπουν όμως άλλους, εξίσου φονικούς ρύπους. Με πρώτο και επικινδυνότερο τα νανοσωματίδια άνθρακος που εισέρχονται πολύ βαθιά στα πνευμόνια των ανθρώπων προκαλώντας τις χειρότερες αναπνευστικές νόσους.
Η μεγάλη αμφισβήτηση της ντιζελοκίνησης έρχεται από τη Γαλλία και συγκεκριμένα από το Παρίσι. Η δήμαρχος της Πόλης του Φωτός, που αρκετές ημέρες του χρόνου χάνει τη λάμψη της εξαιτίας της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, αποφάσισε να απαγορεύσει την κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων οχημάτων που έχουν κατασκευαστεί πριν από το 2011. Η Αν Ινταλγκό θα εξοστρακίσει τμηματικά τα ντιζελοκίνητα ως τα τέλη της δεκαετίας. Δεν απέκλεισε όμως το ενδεχόμενο ως το 2020 να εξοστρακίσει από το Παρίσι όλους τους ντιζελοκινητήρες και να παράσχει κίνητρα για την κυκλοφορία αποκλειστικά ηλεκτρικών ή έστω υβριδικών αυτοκινήτων στην πόλη.

Στην Ελλάδα τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά αποτελούν «νέο φρούτο». Γι' αυτό και, όπως φαίνεται στον πίνακα, πριμοδοτούνται γενναία από φορολογικής απόψεως (φθηνότερα καύσιμα αλλά και απαλλαγή πολλών μοντέλων από τέλη κυκλοφορίας). Στην υπόλοιπη Ευρώπη, όμως, έπειτα από δεκαετίες φορολογικών κινήτρων που παρείχαν οι κυβερνήσεις, ένα στα δύο ΙΧ που κυκλοφορούν είναι ντιζελοκίνητο.

Η στοχοποίηση ξεκίνησε με μια έρευνα που δημοσίευσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) το 2012, η οποία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες ντίζελ προκαλούν καρκίνο. Τον περασμένο Απρίλιο ο ΠΟΥ απεφάνθη ότι η ατμοσφαιρική μόλυνση προκαλεί 482.000 πρόωρους θανάτους ετησίως.


Σχόλια