ΤΡΙΚΑΛΑ : «ΗΜΕΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ»

🔋 Ηλεκτροκίνηση (EV)

Κι όμως. Ένα Boeing 777F δεν είναι τίποτα για το ηλεκτρικό Mini !!

Tο όχημα μηδενικών ρύπων, σε μια έκδοση προ-παραγωγής, απέδειξε τι μπορεί να κάνει ένα ηλεκτροκίνητο MINI. Το MINI Cooper SE έκανε χρέη ρυμουλκού αεροσκάφους, ρυμουλκώντας ένα εμπορευματικό Boeing 777F βάρους 150 τόνων.


Η παραγωγή του Cooper SE είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει τον ερχόμενο Νοέμβριο στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Οξφόρδη. Βασίζεται στο 3-θυρο Mini και “συνδυάζει την οδήγηση μηδενικών εκπομπών ρύπων με την χαρακτηριστική αίσθηση kart, premium ποιότητα και εκφραστικό σχεδιασμό” της φίρμας.
Οι λεπτομέρειες σχετικά με τον κινητήρα είναι λιγοστές, αλλά θα περιμέναμε οι προδιαγραφές του να είναι τουλάχιστον ίδιες με αυτές του Mini E 2019. Αυτό μεταφράζεται σε 204 ίππους ισχύ, 220 Nm ροπή, και 242 χιλιόμετρα αυτονομία.

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών Nissan Leaf και BMW i3 στην Ελλάδα το 2019


Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ταξινομήσεων του ΣΕΕΑ, το τρέχον έτος, έχουν πουληθεί 16 μονάδες του ΒΜW i3, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως οι 10 εξ αυτών πραγματοποιήθηκαν τον μήνα Απρίλιο.

Στο αντίπαλο στρατόπεδο, οι ταξινομήσεις του Nissan Leaf το 2019 ανέρχονται σε 10 μονάδες(μόνο μία κατά τον Απρίλιο).

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι όλο το 2018 το BMW i3 κατέγραψε 26 ταξινομήσεις, ενώ το Nissan Leaf (το οποίο δεν πωλείτο όλο το έτος) 9 ταξινομήσεις

ΒΜW i3 - από 41.300 ευρώ. Η αυτονομία ανέρχεται σε 260 km για καθημερινή χρήση.

NISSAN LEAF - από 32.990 ευρώ. Η θεωρητική αυτονομία «μιλάει» για 389 km σε χρήση αστικού κύκλου και 270 km σε μικτό κύκλο.

Πηγή

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Βραβείο “Best Electric Car” για το Nissan LEAF (Αμιγώς Ηλεκτροκίνητο όχημα) που θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα το Μάιο



Το ολοκαίνουργιο Nissan LEAF, κατέκτησε τον τίτλο του “Καλύτερου Ηλεκτρικού Αυτοκίνητου” στον θεσμό των βραβείων του “What Car?”. To “What Car?” είναι ένα από τα πιο αναγνωρισμένα και έγκριτα βραβεία μεταξύ των αγοραστών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Η αγορά των EV στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξάνεται συνεχώς και σήμερα αντιπροσωπεύει το ένα πέμπτο περίπου των πωλήσεων του LEAF στην Ευρώπη. Πρόσφατα η Nissan αποκάλυψε ότι μόλις τρεις μήνες από την στιγμή της ανακοίνωσης της νέου LEAF, έχει ήδη λάβει πάνω από 12.000 παραγγελίες για το νέο μοντέλο. Αυτό σημαίνει μια πώληση κάθε 12 λεπτά στην Ευρώπη.

Ο Philippe Saillard, Ανώτερος Αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Nissan Europe, δήλωσε: 
«Το νέο Nissan LEAF είναι το πιο προηγμένο και προσιτό, 100% ηλεκτροκίνητο όχημα στον πλανήτη. Είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτή τη διάκριση από το περίφημο “What Car?”. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που είναι πιο απολαυστικό, πιο συνδεδεμένο και πιο συναρπαστικό στην οδήγηση από οποιοδήποτε άλλο βασικό ηλεκτρικό όχημα στην ιστορία. Είναι απλά εκπληκτικό.»

Το νέο LEAF έρχεται με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο με νέο, δυναμικό στυλ, προηγμένες τεχνολογίες και σύστημα μετάδοσης κίνησης υψηλότερης απόδοσης, το οποίο έχει αυξήσει σημαντικά, τόσο την εμβέλεια όσο και την ισχύ.

Το LEAF του 2018 είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της Nissan στην Ευρώπη που διαθέτει την αυτόνομη τεχνολογία ProPILOT καθώς και το e-Pedal, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να ξεκινούν, να επιταχύνουν, να επιβραδύνουν και να σταματούν, απλά αυξάνοντας ή μειώνοντας την πίεση που ασκείται στο γκάζι.


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

To Opel Ampera-e είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία περισσότερη από 500 km που δεν χρειάζεται να πατάς φρένο!!!




Η Opel μας παρουσίασε ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μας ανακοινώνει μια κορυφαία για την κατηγορία αυτονομία 520 km σύμφωναμε τις ισχύουσες ευρωπαϊκές δοκιμές NEDC.


Η μπαταρία του αποθηκεύει ενέργεια 60 kWh, το βάρος της είναι 430 kg , και είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο .

Συνολικά ζυγίζει 1.691 kg.


Με 204 ίππους και τα 36,7 kgm ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα να είναι διαθέσιμα από μηδέν στροφές, το αυτοκίνητο υπόσχεται ζωηρές επιδόσεις.

Το Ampera-e είναι και αρκετά γρήγορο.

Αν θελήσεις επιδόσεις , εκτοξεύεται από στάση, φτάνοντας τα 100 km/h σε 7,3”. Το ρεπρίζ 80-120 km/h απαιτεί μόνο 4,5”, άλλα η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150 km/h για την εξοικονόμηση ρεύματος.

Η καινοτομία του αυτοκινήτου είναι το One Pedal Driving , οδηγούμε δηλαδή χωρίς φρένο.

Ενεργοποιώντας το σύστημα, με λίγη εξάσκηση μπορείς πρακτικά να καταργήσεις το πετάλ του φρένου, σταματώντας το αυτοκίνητο αφήνοντας από το πόδι σου το πετάλ γκαζιού .

Η Τιμή στη Γερμανία για το Ampera-e είναι κοντά 35.000 € , κόστος που θεωρείται φυσιολογικό για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σήμερα.

Πηγή

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Το αυτοκίνητο του μέλλοντος είναι  
(Ηλεκτρικό - Διασυνδεδεμένο και Αυτόνομο)




🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Το Kia Soul EV (Ηλεκτρικό) έρχεται με τιμή προσιτή για όλους !!!!




🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Οι πρωτοπόροι κάτοχοι του ηλεκτρικού BMW i3, μας μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους.


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸


Η Ιαπωνία διαθέτει πλέον περισσότερους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων απ' ό,τι πρατήρια υγρών καυσίμων.



Η έκθεση που δημοσιεύθηκε από τη Nissan, το μεγαλύτερο κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων στην Ιαπωνία, υπολογίζει ότι υπάρχουν στη χώρα 40.000 σημεία ηλεκτρικής φόρτισης έναντι 34.000 πρατηρίων βενζίνης. 

Στον αριθμό αυτό συμπεριλαμβάνονται τα σημεία φόρτισης που έχουν εγκατασταθεί σε ιδιωτικές κατοικίες, αλλά όχι οι συμβατικές ηλεκτρικές πρίζες, όπου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν επίσης να φορτιστούν.

Η Nissan τα τελευταία χρόνια έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 160.000 πωλήσεις του ηλεκτρικού μοντέλου LEAF παγκοσμίως. 

Ωστόσο οι πωλήσεις εντός Ιαπωνίας δεν ήταν τόσο υψηλές όσο επιθυμούσε η εταιρεία, και ένας από τους λόγους ήταν η ανησυχία των καταναλωτών για εύρεση διαθέσιμων σταθμών φόρτισης σε περίπτωση ανάγκης. 

Σε αυτήν την τάση αποδίδεται η κατακόρυφη άνοδος δημιουργίας σταθμών φόρτισης τα τελευταία έτη.

«Ένα σημαντικό στοιχείο της συνεχιζόμενης ανάπτυξης της αγοράς είναι η ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Nissan, Τζόζεφ Πίτερ. 

Το εγχείρημα αυτό ευνοείται από τα κυβερνητικά μέτρα που προσφέρουν ελκυστικά οικονομικά κίνητρα στις εταιρείες για τις επενδύσεις σε υποδομές ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Η επέκταση του δικτύου σταθμών φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνεχίζεται αμείωτη επίσης στην Αυστραλία και κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου συγκεκριμένα η Καλιφόρνια αποτελεί τη μεγαλύτερη σχετική αγορά.

Εξάλλου η ανταγωνίστρια εταιρεία Toyota ανακοίνωσε πως οι προπαραγγελίες του νέου αυτοκινήτου της που θα χρησιμοποιεί καύσιμα υδρογόνου έχουν επίσης ξεπεράσει τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις.




🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸



Το καλύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο κόσμο είναι Tesla !!!



Το Tesla Model S

Είναι ένα Ηλεκτροκίνητο μεγάλο πολυτελές αυτοκίνητο που κατασκευάζετε στην Καλιφόρνια, των ΗΠΑ με Ηλεκτροκινητήρα 3-φασικό AC , και πίσω κίνηση.

H φόρτιση του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει και σε κάθε οικιακό σύστημα με το κόστος του,( με μέση τιμή κιλοβατώρας στην Ελλάδα τα 0,12 ευρώ η KWh), να είναι περίπου 10 € ανά φόρτιση , με μέσο ετήσιο κόστος για κάποιον που διανύει 18.000 χλμ να είναι μόλις 500€ .



Στην πρίζα του σπιτιού μας, η φόρτιση διαρκεί αρκετά πιο πολλές ώρες , σε σχέση με τους δημόσιους ταχυφορτιστές με τη μπαταρία να φορτίζει για 50 χλμ κάθε ώρα σύνδεσης .

Οι μπαταρίες του, βρίσκονται κάτω από τα καθίσματα των επιβατών του αυτοκινήτου.

Το μοντέλο με χωρητικότητα των 60 KWh έχει αυτονομία 370 χλμ, ενώ το μεγάλο των 85 KWh, που έχει κάτι λιγότερο από τα 460 χλμ.

Για τα 0-100 χλμ/ώρα το “μεγάλο” μοντέλο των 85 KWh χρειάζεται μόλις 4,2 δευτ. ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει “μόνο” τα 210 χλμ/ώρα, ενώ για το 400 μέτρα χρειάζονται μόλις 12.6 δευτ.

Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου αποτελούνται από 7.000 κυψέλες κατασκευής Panasonic, με τις καθόδους να είναι από κράμα νικελίου-κοβαλτιου-αλουμινίου. Η Tesla δίνει εγγύηση οχτώ ετών με απεριόριστα χλμ.



Η έκδοση με τις μπαταρίες των 85 kWh κοστίζει 83.150 ευρώ, ενώ η έκδοση Model S Performance 85 kWh 97.550 ευρώ.



🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Ένα ακόμη plug-in Υβριδικό Super car είναι διαθέσιμο BMW i8
  




Το έξυπνο, plug-in υβριδικό σύστημα του BMW i8 συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτροκινητήρα με αυτά ενός κινητήρα βενζίνης για να προσφέρει μια ασύγκριτη οδηγική εμπειρία: η εξαιρετική αποδοτικότητα και κορυφαία δυναμική μπορούν να επιτευχθούν ταυτόχρονα. Ο ηλεκτροκινητήρας ισχύος 96 kW (131 hp) είναι τοποθετημένος στον μπροστινό άξονα. 
Αντίθετα, ο πίσω άξονας λαμβάνει κίνηση από έναν ισχυρό τρικύλινδρο κινητήρα τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo 1,5 λίτρου με ισχύ 170 kW (231 hp) και μέγιστη ροπή 320 Nm. Η συνδυαστική λειτουργία αυτών των δύο συστημάτων επιταχύνει το BMW i8 από στάση στα 100 km/h σε 4,4 δευτερόλεπτα με μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 2,1 l/100 km και εκπομπές CO2 49 g/km.


Πηγή

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸



Το Renault Twizy είναι εδώ για να «ηλεκτρίσει» την πόλη!




Οι 2 διαθέσιμες εκδόσεις σχετίζονται με το εάν ο οδηγός είναι υποχρεωμένος να έχει δίπλωμα οδήγησης (ανάλογα με την ισχύουσα νομοθεσία κάθε χώρας). Μια έκδοση Renault Twizy με ηλεκτροκινητήρα 15kW που αποδίδει 20 ίππους η οποία απαιτεί οδηγό με δίπλωμα οδήγησης, και μια έκδοση με ηλεκτροκινητήρα 4kW που αποδίδει 5 ίππους και δεν απαιτεί δίπλωμα οδήγησης (ανάλογα με την ισχύουσα νομοθεσία κάθε χώρας). Η μπαταρία ιόντων λιθίου 7 Kw είναι τοποθετημένη κάτω από το μπροστινό κάθισμα.

Με συνολικό βάρος που δεν ξεπερνά τα 450 κιλά μαζί με τις μπαταρίες βάρους 100 κιλών, το Renault Twizy έχει αυτονομία που φτάνει τα 100 χλμ (μικτός κύκλος). Η μπαταρία του φορτίζεται εξαιρετικά εύκολα χάρη σε ένα πτυσσόμενο σπειροειδές καλώδιο που βρίσκεται σε συγκεκριμένο χώρο από ένα καπάκι στο καπό του οχήματος.

Χάρη σε έναν ενσωματωμένο φορτιστή, αυτό το καλώδιο μπορεί να είναι συμβατό με τις υποδομές φόρτισης μπαταριών στα οδικά δίκτυα ενώ με έναν προσαρμογέα το καλώδιο μπορεί να συνδεθεί σε οποιαδήποτε οικιακή παροχή ηλεκτρικού ρεύματος. 10A 220V. Η μπαταρία του Renault Twizy φορτίζεται πλήρως σε 3 ½ ώρες

Η τιμή του στην Ευρώπη είναι στα 7.000 € 


Η ΓΚΑΜΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ RENAULT ΔΕΝ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ


Σχόλια